Bendeniz

Fotoğrafım
İzmir/bornova, Turkey
İzmir'de doğdum, İzmir'de büyüdüm, hala İzmir'deyim. Bendeniz kendi halinde 7 göbek İzmirli bir hatunum. İnsan biriktirenler-denim, hayvan sevenler-denim ve hiç pes etmeyenler-den yani mücadeleden vazgeçmeyenlerden diyelim,tipik bir polyanna da diyebiliriz aslında pembe gözlüklerim vardır , yer yer çıksada genelde hep takılıdır. Hayat gayelerim sonlanana dek de çıkarmamaya çalışacağım kim ne derse desin :) Son olarak kitaplardan başka hiç bir şeyi sahiplenmemek gerek, gerisi içinse "Hayat işte olur gider(!)"

31 Ağustos 2015 Pazartesi

Mutluluk Bulaşıcıdır -mim (tum blogger ailesini yakindan ilgilendirir.)


Haydi blog ailem,yapmaniz gereken sey cok basit: Mutluluk bulastiracagiz,minicik ellere sicaklik olacagiz,utangac gozlere kocaman gulumsemeler yayacagiz! 
Sevgili minikler yazilanlardan baska hic bir sey kabul etmiyorlar.Her hangi para yardimi ya da yazili seyler disinda hic bir sey kabul edilmiyor.
Tum takipcilerim mim'lidir.
Hazirlayin zarflarinizi postlarinizi bekliyorum. 
En eglenceli mim olacak ne dersiniz?

Hoşça kalınız efendim..

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Boya Kalemleriyle Boyanmis,Yagmur Kokulu Gun




Havanin insani birebir etkiledigine inaniyorum


Keske kokuyu da hissedebilecegimiz bir teknoloji olsa da su toprak kokusunu duyabilseniz.
Misler gibi yagan  yagmuru icime ceke ceke balkonumda bu postumu yaziyorum.
.

Ben hangi mevsim olursa olsun yagmuru cok seviyorum. Kokusunu tipirtisini, arada icini kusan gok gurultusunu.
Bana garip bir huzur veriyor. Huzurun yani sira aninda enerji doluyorum, musmutlu oluyorum. 


Havalarin surekli bu denli degisiminin insani iyice dengesizlestirdigini soyluyor ev arkadasim. Hakli galiba sicaklar, yagmur,ruzgar bir ara dolu falan derken.. 
Gerci evden cikmayan ben icin hic birinin fazla onemi yok, yagmur haric. Bana evin icinde de olsam disarda da yakalansam tek mutluluk veren kokuya sahip :)

Evden cikmiyorum demisken dun biseycikler ciziktirdim , actim bir guzel sari isigimi,yaydim boya kalemlerimi ve iste her sey hazir :)
Resim defterim bitmisti henuz yenisini almaya firsatim olmadi. 
O yuzden kucuk sari sayfali not defterine biraz rahatlama olsun diye bisiler cizdim :)
Taniyanlar bilirler sevdicek ve ben oluyoruz resimdeki miniktoslar :)

Tanidik birinin karikature dokmek o kadar komik oluyormus ki , cizerken amacim sadece kendimi rahatlatmak olsada gulmem hic durmadi. Kahkahalarla cizilmis bir resim bu umarim enerjisi sizlere de gecer.



Boyle farkli boyalar,setler ama ucuz yollu pratik resim malzemeleri ile bilgisi olan benimle paylasirsa cok sevinecegim. Bu aralar su tuplu sulu boyalara sarmis durumdayim. Ne zaman aliirm bilemesemde ne zaman bilgisayara otursam ilk is onlara bakiyorum.

Neyse efendim; rengarenk boya kalemleriyle boyanmis, yagmur kokulu gunler diliyorum…
Seviliyorsunuz.
Hoşça Kalınız.



9 Ağustos 2015 Pazar

Merhaba Çocuklar!


  Ben yapragin uzerine dusen ilk çiğ tanesi… Diger cig tanelerinden once dunyayi tadan, yapraga dokunan, hepsinden once kayan,topraga ulasan cig tanesi. 

  Insan ne garip bir anda anilarin ortasindan dogumuna ve daha gelmemis olumune bakarken bulabiliyor kendini. Bir donem kendimi hayatimdaki insanlarin sirtindaki kambur olarak gorurdum. Ne kadar cabalasada her seyi dibe vurduran, hic bir seyi basaramayan, ovunulesi hic bir sey yapamayan, asalak yasayan bir insan gibi. Ve tabi hayat calan. Tek cocuklu mutlu bir aileye sonradan dahil olarak, o cocugun butun rizkina hakki olmadan ortak olan. Bazen oyle seyler dusunurdum ki uyumadan once olmek icin dualar ederdim. Buyudukce dua etmeyide ogreniyor insan. Buyudukce daha kimbilir neler ogrenecegim. Artik hayirli olan olmekse uyanmiyayim diye degistiriyorum duayi. 
  
Sonra bir gun yattim uykuya. Calan telefonla uyandim ve minik adamimin sesini duyunca her sey gecti.  Blog da eski olanlar hatirlayacaklar; HER SEYI UNUTTURAN MINIK ADAM. Sesinde, bakisinda, gulusunde oylesine bir seyler var ki insan onu birakip iki adim oteye gidemiyor. Ne kadar mutsuz olursan ol, istersen hastaliktan öl. Onu gordugun, sesini duydugun an her sey geciyor. Bu minik adam ölum döşegindeki hastayi diriltiyor. Sonra onlu hayaller kuruyorsun; ilerde boyle yaparim soyle olur sunu alirim boyle destek olurum. Ve bir bakiyorsun ki yasama sebebin olmus.

video
  Ve bu yasimda ilk kez sevildigimi hisettim. Diger cocuklarimi dusundum. Yardim ettigim gozleri. Dokunabildigim hayatlari.
Bazilari ellerimden kaydilar,tutamadim.
Bazilarini daha dusmeden yakaladim.
Bazilarina sadece bir gulucuk attim,gulumsememi bulastirdim.
Ve hic birini cikar icin yapmadim. Hayatim boyunca hep dokunabildigim hayatlar olsun istedim.
Cunku yalniz ve caresiz olmanin nasil bir duygu oldugunu biliyorum.
Birini yaninizda hissetmenin her seyi nasil bir anda geciriverdigini biliyorum.
Sevginizi gostermenin ve bulastirmanin en guzel yasam bicimi oldugunu biliyorum.

Ve en guzeli insanlar da biraktigim gulumsemenin sicakligina sarilip uyuyorum.

Belki de bunun icin geldim dunyaya.
Cocuklar icin.
Kendim gibileri bulmak icin.
Icindeki cocugu insanlara animsatip mutlu olmalarini saglamak icin.

Bunu suanki meslegimle nasil yapabilirim bilmiyorum ancak kapagi islah evine ya da bir yetistirme yurduna atabilirsem, hayatim boyunca mutlu olacagim.
Hos ben avukatken de bulurum dokunacak hayatlari..

Ne cok konustum degil mi , aslinda bugun uzaklardan gelen bir arkadasimin ziyaretini anlatacaktim sizlere,ellerim bunlari yazdi.

Haydi herkes baksin icine!
Kocaman gulumseyin kendinize!
Ve tabi ki 
Hoşça Kaliniz.
Sizi Seviyorum Blogger Ailesi.

7 Ağustos 2015 Cuma

Musmutlu Armağan

Kiz kulesi efsanesi;
Ruyasinda kizinin on sekiz yasinda yilan tarafindan sokularak olecegini goren kral,onu denizin ortasindaki bu kuleye yerlestirir. Yillar yillari kovalar, on sekiz yasina geldiginde guzel kiz hastalanir.Ulkenin doktorlari seferber olur ve olum doseginde ki kizi kurtarirlar.Saglina kovusan guzel kiz icin sevinen halk kuleye armaganlar yagdirir. Ancak kizin kaderi degismez ve gonderilen bir uzum sepetinden cikan yilan,kizi uykusunda sokar ve oldurur.


Bu kizceyi ne zaman gordunuz kahve ve kitapsiz? Sanki ikisini bir yere toplamissiniz da boyle guzel bir ikili yapmissiniz gibi degil mi?
Hic gitmedigim ama hep merak ettigim Istanbul ve efsaneler efsanesi Kiz Kulesi…

Sanki elimde masal tutuyor gibiyim.

Km ler ce oteden blogda ki en tatli arkadaslarimdan donkisot beni dusunmus, bana dunyalar tatlisi bir armagan gondermis.
Oylesine mutlu oldum ki! Havalarda uca uca dolaniyorum evin icinde :)
Ne kadar tesekkur etsem az.
Yani duygularimi ifade edecek cumleleri secemedigim bir vaziyetteyim,biraz rahatsizim ve bu hediye beni yataktan kaldirdi inanin! Hemen gectim bilgisayarimin basina icime oyle guzel bir enerji doldu ki!!!


Blog ailesinde ki bu karsiliksiz sevgiyi baska bir yerde bulabilecegimden emin degilim acikcasi.

Cok tesekkur ederim masalkahramanidegilsinki.blogspot.com.tr blogunun sahibesi Donkisot!
O guzel yureginde yer verdigin insanlarda senin kadar guzel yureklere sahip olsunlar ve seni hic uzmesinler emi!

Cok tesekkur ederim!

Umarim bir gun yollarimiz kesisir,ve saatlerin nasil gectigini anlamadigimiz ve bunu balla anlattigimiz bir postumuz olur…

Hosca kaliniz efendim,hepinize guzel yurekli insanlar diliyorum..


2 Ağustos 2015 Pazar

Kitap Kokusu



Kahvekolik bir insan olarak kahvesiz muhabbet olur mu efendim :)
Aldik kahvemizi,taktik kulakligimizi, koptuk mu hayatin gurultusunden soyle biraz olsun.
Evet geciyoruz blogumuzun basina,muhabbetin dibine vuruyoruz efendim.
Doya doya kitap konusacagim bugun.
Ikbal ablamdan gelen bir armagandan bahsedecegim oncelikle: ELVEDA HAZIRAN.
Belki okuyanlariniz vardir da birlikte anariz eski arkadasimi ya da okumayanlarla tanistirmis olurum june ve rubby i ne dersiniz :)

Bas kahramanimiz birazcik kaygi bozukluguna sahip, aslinda bir anksiyete hastasi. Aile baglarini koparmis,iskolik ve surekli hayati yasam telasi icinde sigdirabildigini sigdiriyor hayatina.
Sonra sartlar onu dogdugu yere gonderiyor ve gerceklerle yuzlesiyor, cesitli ipuclariyla kalbine merhaba diyor.
Kendini hatirliyor yeniden.
O kadar sicak,o kadar surukleyici ve o kadar benimleydi ki iki gunde soluksuz bitirdim.
Rubby ve June ile tanismalisiniz.
Arada altini cizdigim cumlelerine ugrayacagimdan eminim.


Kitap da alabildigine kitap tutkusu,cocuk sevgisi ve hatta 'iyi geceler aydede' hikayesine ve yazarina da yer veriliyor.
Sizin icin bir alinti paylasiyorum.


Sadece elveda haziran degil de hani elveda June , mavikuskitap evi, merhaba rubby falan ne bileyim kitabin adi daha guzel olabilrdi.
Kapak fotografi ve ismi baz alirsaniz su ara cok pirim yapan amanda efendim canimin icinde cigerlerim parcalaniyor ben sana asigim gitme cart curt gibi basit bir  kitap beklentisi yaratiyor, ancak oyle huzurlu ki ben bi tanisin derim.

Simdiyse tam sarmis degil ama daha baslarda oldugum icin bu fikirde oldugumu dusunuyorum.
Nehir gunlugu, gogus kanseri olan bir kadinin hayatla savasina tanik oluyoruz.
Mia ve hikayesi.
Bakalim beni neler bekliyor.


Hoşça kaliniz efendim.
Bol okumlar :))

29 Temmuz 2015 Çarşamba

Merhaba 25


Hu huuuu!
29 Temmuz benim dogum gunum..

Sevgili ev arkadasim Duygunun butun gun oda boyamayla cebellesip ; aralarda mutfaga beni sokmayarak hazirladigi muhtesem pastaciklari goruyoruz.

Kendisi benden bir yas buyuk olup, yaslanma korkusu oldugundan yas kismina 25 yazamamis :D Onemli olan hissettigin yas canim aramizda ucun besin lafi olmayacak elbet :)

On sene oncesinden bugune Duygu her animda yanimda oldu.
Oyle ayridir ki onun yeri..

Ilk defa ciddiyetimi bozdugumda,ilk kez gercekten oldugum gibi oldugumda,ilk kez gulumsemeyi ogrendigimde, ilk sevincimde,ilk kalp agrimda,ilk sarhoslugumda kaldirimlarda,ilk agladigim ve saklamadigimda, ilk yalniz kalisimda, ilk yetistirme yurduna birakilisimda kapida, ilk kez kaybettigimde tekrar bi ailem oldugunda, ilk sevmeyi ogrendigimde, ilk kez parasiz kaldigimda,ilk parami kazandigimda,okulumu kaybettigim gun yanimda…
Ben hissedemezken yasadiklarimin agirliginda benim yerime hissedip agladiginda…
Her seyin elimden kayip gittigi gunlerde ondan bile uzak hissedip ait olmadigim diyarlarda her ogle aramda kendini ve bana beni hatirlattiginda..
Annesi destek merkez olarak her zorluk da hayata dair bizi aydinlattiginda..
Sevinc gozyasima bile ortak olduklarinda..
….
Oyle uzar ki bu liste..
Ve en onemlisi gulumsemek nedir, insanlari sevmek ve sevgi gostermekten korkmamak nedir bana onu ogrettiler.
Onlar anne kiz hayat nesesi bir yana tum evrenin enerjisini icinde barindiran mutluluk baloncuklari..

Ve Duygu hayatimda olmasaydi ben nerelerde olurdum bilmiyorum..

Iyi ki varlar :)


Son olarak:
Merhaba 25 umarim bana sans getirirsin.

Hosca kaliniz efendim ve musmutlu olunuz.

28 Temmuz 2015 Salı

YURTICI KARGO

Hizmet sektorunde uzerlerine dusen hizmeti yerine getirmemeyi ilke edinmis bir kargo,yurtici kargo. Sikayetlere ragmen kendini duzeltmeyen ve sanirim ucuz olmasindan kaynakli internet alisverislerinde anlasmali olunan kargo.
Arama yapilacak numarasi surekli mesgul calan,cagri merkezinde sarki dinletmekten ic sisiren kargo.

Yeni tasindigim evimde kiyafetlerim hala kolilerde ve siparisni verdigim dolabi bekliyorum.
Daginikliktan olmek uzere olan odamda sanirim sinir krizi gecirecegim.
Aglasam sesimi duyar misiniz!

Zaten benim gibi duzen delisi bir insanin daginik bir oda da hangi ruh haliyeti icinde oldugunu tahmin edersiniz.
Yerlesik duzene gecememek geriyor da geriyor,sicak da cabasi!

Bir de yetmezmis gibi zillerimiz apartman girisinden calmiyor.
Apartman girisine yazi astim sevgili yurtici personelinin dikkatine olmak uzere.
Evet boylelikle yeni tasindigim apartmanada itina ile tanitmis oldum kendimi.
Zaten aksi mumkun degildi.
Sebnem geldi ey ahali duyun burada bir manyak yasiyor!

Hosca kaliniz efendim,sinirden ve kargolardan uzak durunuz.

I am a creep, I am a weirdo...

Loading...