Bendeniz

Fotoğrafım
İzmir/bornova, Turkey
İzmir'de doğdum, İzmir'de büyüdüm, hala İzmir'deyim. Bendeniz kendi halinde 7 göbek İzmirli bir hatunum. İnsan biriktirenler-denim, hayvan sevenler-denim ve hiç pes etmeyenler-den yani mücadeleden vazgeçmeyenlerden diyelim,tipik bir polyanna da diyebiliriz aslında pembe gözlüklerim vardır , yer yer çıksada genelde hep takılıdır. Hayat gayelerim sonlanana dek de çıkarmamaya çalışacağım kim ne derse desin :) Son olarak kitaplardan başka hiç bir şeyi sahiplenmemek gerek, gerisi içinse "Hayat işte olur gider(!)"

31 Ağustos 2015 Pazartesi

Mutluluk Bulaşıcıdır -mim (tum blogger ailesini yakindan ilgilendirir.)


Haydi blog ailem,yapmaniz gereken sey cok basit: Mutluluk bulastiracagiz,minicik ellere sicaklik olacagiz,utangac gozlere kocaman gulumsemeler yayacagiz! 
Sevgili minikler yazilanlardan baska hic bir sey kabul etmiyorlar.Her hangi para yardimi ya da yazili seyler disinda hic bir sey kabul edilmiyor.
Tum takipcilerim mim'lidir.
Hazirlayin zarflarinizi postlarinizi bekliyorum. 
En eglenceli mim olacak ne dersiniz?

Hoşça kalınız efendim..

7 yorum:

Handan dedi ki...

Aaa, ne güzel bir mim, ben de duyurayım bunu :)

olur gider dedi ki...

Cok tesekkur ederim, oyle mutlu oluyorum ki sanki tum gezegenler bana paketleniyor, ne mutlu cok tesekkur ederim :)

maviye iz süren dedi ki...

hemen duyuruyorum ben de :)

elsa dedi ki...

ne güzelll teşekkür ederim ben de paylaştım bile (:

safransarı dedi ki...

tamamdır :)

Hayal Kahvem dedi ki...

Şahane! Hemen zarflayıp göndermeliyim:)

olur gider dedi ki...

Hepinize cok tesekkur ederim :) cok mutlu oldum :)

I am a creep, I am a weirdo...

Loading...